איפור ערב לאירועים

איפור ערב לאירועים_640x426

הסוג הראשון של איפור ערב לאירועים הוא מראה קלאסי. ניתן להשיג זאת עם בסיס, סומק, מסקרה ושפתון. הסוג הבא של איפור הוא מראה טבעי. ניתן להשיג זאת עם קונסילר, בסיס, סומק, מסקרה ושפתיים. הסוג השלישי של האיפור הוא מראה גלאם לערב. ניתן להשיג זאת באמצעות קונסילר, בסיס, ברונזר או סומק, מסקרה ושפתון או גלוס. הסוג הרביעי של איפור הוא מראה גלאם לילי שניתן להשיג באמצעות קונסילר או בסיס וכן ברונזר או סומק והיילייטר ליצירת הזוהר המושלם לאירוע הערב.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא סוג האירוע. אירועי ערב נמשכים בדרך כלל כמה שעות ודורשים מראה איפור זוהר יותר. לאירועי ערב כדאי שיהיה לך בסיס שמספק כיסוי מבלי להיות כבד או עוגה מדי. כדאי גם להשתמש באבקה כדי להגדיר את הבסיס ולעזור לו להחזיק מעמד לאורך כל הלילה. סומק שיש בו קצת שימר יכול להוסיף קצת זוהר לפנים שלך ולגרום לך להרגיש בטוח יותר לגבי המראה שלך.

המפתח הוא למצוא איזון בין איפור בשעות היום והלילה. את רוצה שהאיפור שלך ייראה טבעי, אבל עם קצת יותר זוהר ומימד מאשר במהלך היום.

יחד עם זאת שימוש במוצרים איכותיים יכולי להבטיח תוצאות טובות יותר, סדרת המוצרים מבית ארגינה יכולה להעניק לכל אחת את התוצאות המושלמות לאיפור מהיר ועור פנים נקי ורענן.

הנה כמה עצות:

-מרחי קונסילר סביב העיניים ועל כל פגמים או אדמומיות.

-השתמשי בסומק ורוד בהיר על תפוחי הלחיים שלך לזוהר בריא.

-רפד את העיניים עם תוחם שחור למראה ערב, או לכי על חום למראה טבעי יותר.

-מרחי מסקרה ושפתון בגוונים כהים של ורוד, סגול או אדום אם את רוצה לצאת מהכל עם איפור ערב.

הרעיון של איפור ערב הוא להיראות זוהר וזוהר מבלי להיראות יותר מדי כאילו את מתאפרת הרבה.

במהלך היום מתקיימים אירועים רבים, וצריך להתכונן בבוקר. אז אולי אין לך זמן להתאפר לפני היציאה לעבודה. אבל אין צורך לדאוג כי יש לנו כמה טיפים לאיפור שיעזרו לך להיראות ללא רבב במהלך היום.

חשוב להרטיב את העור לפני מריחת איפור כלשהו. זה יקל על האיפור שלך להמשיך בצורה חלקה ולהישאר לאורך זמן מבלי להיספג או לקבל שמן לאורך כל היום. אתה יכול גם להשתמש בפריימר לפני מריחת הבסיס, שיעזור לבסיס שלך להמשיך להיות חלק יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

אפשרות נוספת היא שימוש בקונסילר לעיגולים שחורים מתחת לעיניים או אזורי דאגה אחרים כמו אדמומיות או כתמים. קונסילר גם עוזר לכסות את כל הפגמים שנשארו לאחר מריחת בסיס כמו צלקות אקנה וסימנים אחרים מהתפרצויות קודמות. לבסוף, אתה יכול להשתמש באבקת הגדרה מעל כל השאר כדי שהיא לא תתנתק לאורך כל הזמן

איפור ערב לאירועים הוא כולו זוהר ומלא ברק

השלב הראשון הוא הכנת העור עם קרם לחות, בסיס וקונסילר. לאחר מכן, אתה רוצה להוסיף מעט צבע ללחיים עם סומק וברונזר. לבסוף, הדגש את עצמות הלחיים עם היילייטר או על ידי קונטור עם ברונזר.

איפור ערב טוב צריך להיות קל ורענן. זה צריך להתאים לאירוע ולסוג העור שלך.

מרחי בסיס קל על הפנים שלך עם ספוג, או אם יש לך עור יבש, השתמשי בקרם לחות לפני מריחת הבסיס.

השתמש בקונסילר על כל כתמים כהים או פגמים על העור שלך.

אם יש לך עור שמן, השתמשי באבקה שקופה כדי לקבוע את הבסיס. אם יש לך עור יבש, דלג על שלב זה לעת עתה.

מרחי בעדינות סומק על הלחיים שלך עם מברשת או עם האצבעות. היזהר לא למרוח יותר מדי כי זה יכול להדגיש קמטים וקמטוטים בטווח הארוך.

ליצירת מראה עיניים לערב, השתמשי בצלליות מאט בגוונים ניטרליים כמו חומים וורודים מכיוון שהן נוטות פחות להתקמט מאשר מבריקות. לדוגמה, נסה להשתמש בחום מט על כל העפעף עד עצם הגבה ולאחר מכן התמזג עם גוון חום בהיר יותר כך שהוא

אנחנו לא צריכים לפחד להתנסות עם האיפור שלנו. תמיד עדיף שתהיה לך תוכנית גיבוי למקרה שהדברים לא יסתדרו כמו שרצית שהם יעשו.

מוצרי איפור הערב לאירועים הוא סוג אחר של איפור ששמים בערב. זהו סוג של איפור שמוחל על הפנים, הצוואר והחזה. הצבעים הם בדרך כלל צבעים עמומים או טבעיים.

המטרה העיקרית של איפור מסוג זה היא לגרום לאדם להיראות טבעי יותר ממה שהיה נראה במהלך היום. המטרה מאחורי זה היא למנוע מאנשים להיראות כאילו הם לובשים יותר מדי איפור או להיראות כאילו הם לובשים את זה רק לראווה.

לסוג זה של איפור יש גם מטרות נוספות כגון: לגרום לאנשים להיראות ייצוגיים יותר, לשפר את התכונות שלהם ולגרום להם להיראות צעירים יותר ורעננים יותר.

השימוש באיפור מסוג זה יהיה תלוי באיזו שעה תשתתפי באירוע, כמו גם בצבע העור ובגוון שלך כי לכל אחת יש צרכים שונים בכל הנוגע לאיפור ערב לאירועים.

איפור הוא החלק החשוב ביותר במראה שלך. הקפידו למרוח בסיס, מסקרה ושפתון לפני היציאה.

האיפור הטוב ביותר לאירועים הוא מראה טבעי. מרחי בסיס כדי ליישר את גוון העור, השתמשי בקונסילר היכן שצריך, ולאחר מכן הוסיפי סומק ללחיים. סיימו אותו עם מסקרה וליפ גלוס או שפתון.

איפור הערב לאירועים שונה מהרגיל. זה חייב להיות יותר דרמטי וזוהר. יש להדגיש את העיניים עם צללית כהה, מסקרה, ושפתון כהה. הלחיים צריכות לקבל זוהר עדין עם סומק או ברונזר.

לשפתיים עדיף להשתמש בשפתון מאט או קרמי במקום גלוס כי הוא יישאר יותר זמן ויראה אלגנטי יותר.

אם את הולכת לאירוע רשמי, אולי כדאי לשקול איפור ערב. סוג זה של איפור שונה ממה שאנשים לובשים במהלך היום. לדוגמה, זה בדרך כלל דרמטי וזוהר יותר. המטרה של איפור ערב היא בדרך כלל לגרום למישהו להיראות יותר מושך או אלגנטי.

הנה כמה טיפים להשגת מראה איפור ערב מושלם:

– מרחי בסיס התואם את גוון העור שלך על מנת ליישר את גוון העור שלך ולכסות כל פגמים.

– השתמשי באבקה מאט כדי להגדיר את הבסיס שלך ולעזור לו להחזיק מעמד לאורך כל הלילה. – מרחי סומק על תפוחי הלחיים שלך לתוספת של צבע ומימד.

– סיים עם קצת מסקרה, אייליינר, גלוס או שפתון למראה לילה אלגנטי!

הדבר הטוב ביותר באיפור ערב הוא שבדרך כלל הוא הרבה יותר דרמטי מאיפור בשעות היום. זה גם בדרך כלל יותר זוהר ואלגנטי.

אתה תמיד צריך להקפיד למרוח את הבסיס, הקונסילר והפודרה שלך לפני שאתה עושה כל דבר אחר. זה יעזור להבטיח שהעור שלך ייראה חלק וחלק.

לאחר מכן, כדאי להתחיל בהגדרת העיניים שלך עם אייליינר חום כהה או צללית כדי להבליט אותן יותר. אתה יכול גם להשתמש בסומק ורוד בהיר כדי להוסיף קצת צבע מבלי לעשות את זה ברור מדי.

אם אתה משתתף באירוע רשמי, אולי תרצה לשקול להתאפר. אם את הולכת לאירוע ערב, חשוב להתאפר בסוג הנכון. איפור ערב צריך להיות מינימלי יותר ממה שנלבש במהלך היום.

– בסיס: יש למרוח בסיס רק היכן שצריך ולערבב אותו עם האצבעות או מברשת. הימנע משימוש ביותר מדי בסיס מכיוון שהוא יגרום לעור שלך להיראות שמנוני ועוגי.

– קונסילר: השתמש בקונסילר כדי להסתיר כל פגמים או עיגולים שחורים מתחת לעיניים. ערבבו אותו עם האצבעות או מברשת, השתמשו בכמה שפחות מוצר כדי שלא יהיו קווים גלויים על הפנים.

– מסקרה: מרחי מסקרה על הריסים העליונים והתחתונים כאחד למראה דרמטי יותר (אם תרצה). עם זאת, הימנעי ממריחת יותר מדי מסקרה מכיוון שהדבר עלול לגרום לעיניים להיראות נפוחות ועייפות.

– צללית: בחרי צבע צללית המתאים ביותר לצבע העיניים שלך.

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן