שמפו ללא מלחים נגד קשקשים

שמפו ללא מלחים נגד קשקשים

שמפו ללא מלחים נגד קשקשים הוא שמפו שאינו מכיל חומרים שעלולים לגרום להתייבשות העור ולהיות מחוספס. החומרים הנפוצים ביותר בשימוש בשמפו הם נתרן לאוריל סולפט ואמוניום לאוריל סולפט.

לחומרים אלו יכולה להיות השפעה מגרה על העור, שכן הם עלולים לגרום לו להתייבש ולהיות מחוספס. זו הסיבה שמפו ללא מלחים נגד קשקשים הוא בחירה טובה לאנשים עם עור רגיש או לאנשים הסובלים מאקזמה או פסוריאזיס.

שמפו ללא מלחים לא יכיל מרכיבים שעלולים לגרום לגירוי בקרקפת או בעור. משמעות הדבר היא שלעתים קרובות הם מתאימים לאנשים עם עור רגיש, כמו גם לאנשים הסובלים מאקזמה או פסוריאזיס, מכיוון שמצבים אלו עלולים להחמיר על ידי מרכיבים קשים בשמפו.

מהם קשקשים על הקרקפת?

קשקשים הם מצב נפוץ בקרקפת הגורם לעור יבש ומתקלף בקרקפת. היא נגרמת על ידי פטרייה המשגשגת על תאי העור המרכיבים את שכבת העור העליונה. הפטרייה גורמת לתאים להיות שמנוניים מדי ואז לנשיר.

הדרך הטובה ביותר לטפל בקשקשים היא להשתמש בשמפו נגד קשקשים עם חומצה סליצילית, אבץ פיריתיון או זפת פחם. מרכיבים אלה עוזרים להפחית את כמות השמן על הקרקפת ולהרוג כל פטרייה שעלולה לגרום לקשקשים.

קיימים גם שמפו ללא מלחים נגד קשקשים שיכולים להקל על החיים למי שמחפש חלופות להתמודדות עם מצבם.

שמפו ללא מלחים נגד קשקשים הוא אופציה טובה לאנשים עם עור וקרקפת רגישים. הם מושלמים גם למי שרוצה להימנע מהגירוי הנגרם משמפו מסוים ומהשפעת הייבוש של המלח.

איך ניתן למנוע קשקשים בקרקפת?

קשקשים היא הפרעה נפוצה בקרקפת המשפיעה על אנשים מכל הגילאים וסוגי העור. זה נגרם על ידי צמיחת יתר של שמרים על הקרקפת. זה יכול לקרות בגלל שינוי בתזונה, מתח או חוסר איזון הורמונלי.

ישנן דרכים רבות למנוע היווצרות קשקשים על הקרקפת. אחת הדרכים היא להשתמש בשמפו המכיל אבץ פיריתיון שכן הוכח כיעיל בטיפול בקשקשים וכן במניעת חזרתם. דרך נוספת תהיה להשתמש בשמפו עם שמן עץ התה, בעל תכונות אנטי פטרייתיות ויכול לעזור להדוף צמיחת יתר של שמרים על הקרקפת.

המרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים לשליטה בקשקשים הם פיריתיון אבץ וסלניום גופרתי. שני מרכיבים אלו נמצאים בשמפו ובמרככים אשר פותחו במטרה לשלוט בקשקשים.

בנוסף ניתן להשתמש בשמפו נגד קשקשים עם חומצה סליצילית או אבץ פיריתיון. מרכיבים אלה יסייעו בהעלמת הפתיתים על ידי הפחתת דלקת והסרת עודפי שמנים מהקרקפת שלך. אתה יכול גם להשתמש במרכך עם שמן עץ התה, שיעזור לשמור על לחות השיער שלך ולמנוע היווצרות קשקשים על הקרקפת.

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן